Olen Kaisa – kolmannen kauden vihreä kaupunginvaltuutettu. Tällä kaudella toimin vihreän valtuustoryhmän puheenjohtajana sekä maakuntahallituksen jäsenenä.

Olen ammatiltani lukion ope. Opetan historiaa, yhteiskuntaoppia ja elämänkatsomustietoa. Pidän paljon työstäni. Kotona minulla on kolme lasta, joista nuorin on eskarissa ja kaksi alakoulussa.

Olen innostunut politiikasta. Pidän erilaisten ihmisten kanssa toimimisesta ja ratkaisujen etsimisestä. Kuntapolitiikka on se verran opettanut, että oivallan, että mitään ei tehdä yksin vaan osana omaa valtuustoryhmää ja lisäksi kaikkiin päätöksiin on haettava valtuuston enemmistö taakseen. Tämä edellyttää paljon keskusteluita, vastaantuloa ja toisen näkökulman ymmärtämistä. Kuntapolitiikka on lisäksi luovien ihmisten laji. On keksittävä joskus aika nopeastikin keinoja edetä ja löytää yhteisymmärrys. Ehkä siksi se ei ole koskaan tylsää.

Olen innostunut, että saan olla tämän kauden osana vihreää valtuustoryhmää ja rakentaa Kouvolaan yhteisymmärrystä ja parempaa päätöksentekoa.

_________________________________________

Kaisan työtä Kouvolan kaupunginvaltuustossa voi seurata hänen nettisivujen ja sometilien kautta Facebookissa ja Instagramissa. Yhteyttä voi ottaa myös sähköpostitse kaisa.spies(a)kouvola.fi.